דרישות סיום לקבלת תואר שני

דרישות סיום לקבלת תואר שני

במקצוע הראשי: אלתור בן זמננו

שנה א': פרויקט סיום קצר (לא יותר מ 10 דקות) של יצירה מאולתרת או מולחנת למחצה, כאשר הדגש הוא על וירטואוזיות בכלי המרכזי, עם אפשרות לשילובים רב תחומיים עם מדיות אמנותיות שונות (אמנות ויזואלית, תנועה, וידיאו ארט וכו׳)

שנה ב': פרויקט סיום  מופע מולחן, מאולתר ומופק (לא יותר מ 45 דקות) כאשר הדגש הוא על וירטואוזיות בכלי המרכזי, עם אפשרות לשילובים רב תחומיים עם מדיות אמנותיות שונות (אמנות ויזואלית, תנועה, וידיאו ארט וכו׳)

 

במקצוע הראשי: הלחנה למדיה (תיק עבודות)

באחריות המורה לקומפוזיציה:

  1. הגשה של פרטיטורה ליצירה סימפונית שאורכה כ 5-8 דקות (הרכב מינימלי של תזמורת מיתרים).
  2. יצירה קאמרית של 5-8 דקות, לשלושה עד עשרה כלי נגינה.

באחריות המורה להלחנה למדיה:

  1. ״מוקאפ״ של היצירה הסימפונית שמתוכנת ב-DAW.
  2.  הגשה של יצירה אלקטרונית שאורכה 5-8 דקות מוקלטת, לאחר מיקס.
  3. סצינת מיקימאוסינג מולחנת. יש להגיש קובץ וידאו.
  4. סצינת מתח/אקשן מולחנת. יש להגיש קובץ וידאו.
  5. סצינת וידאו או תיאטרון מולחנת על פי בחירת הסטודנט. יש להגיש קובץ וידאו/אודיו. 

 

במקצוע ראשי: קומפוזיציה

  • שתי יצירות רחבות היקף לתזמורת או לאנסמבל גדול באורך של  לפחות 10 דקות
  • שתי יצירות קאמריות נוספות לאנסמבלים קטנים נוספות באורך של לפחות 8 דקות

 

במקצוע ראשי: חינוך מוסיקלי

  • כתיבת עבודת גמר מחקרית על פי הנחיית ראש/ת המסלול ראש התוכנית ללימודי תואר שני 
  • סיום של כל הסמינרים המחלקתיים.

 

במקצוע ראשי: ניצוח תזמורת

שנה א', שנה ב'

1.     ניצוח על 2 פסנתרנים ברפרטואר חופשי הכולל לפחות 4 יצירות מ-2 תקופות מוסיקאליות שונות לפחות, מתוכן שתי יצירות מרובות פרקים.
2.     ליווי יצירה עם סולן בשלמותה, בנגינת הסולן.
3.     אופרה בשלמותה.
4.     חזרה עם אנסמבל על רפרטואר שישלח מראש.

 

במקצוע ראשי: ניצוח מקהלה

  1. ניצוח שוטף ב'מקהלת המעבדה' על 2 יצירות ומעלה (מגוונות סגנון ותקופה), הכולל:

א. עבודה על קטע/ים אקפלה

ב. עבודה על קטע/ים בליווי פסנתר

ג. עבודה על פרק/ים מתוך יצירה למקהלה ותזמורת

ד. העברת חימום (פיזי וקולי)

ה. טיפול בדיקציה בשפות זרות

  1. השתתפות בחזרות 'מקהלת הסטודנטים' וניצוח על חזרות סקציות בהתאם לצורך.
  1. ניצוח בשני קונצרטים לפי הפירוט הבא:

א. קונצרט סיום סמסטר א' - קטע/ים אקפלה ו/או קטע בליווי פסנתר

ב. קונצרט סיום סמסטר ב' - פרק/ים מתוך יצירה למקהלה בליווי תזמורת

 

במקצוע ראשי: זמרה רב-תחומית ("קולות")

כל תלמיד יעלה מופע חי של חצי שעה בסיומה של כל שנת לימודים.
המופע יכול להתבסס על חומר מקורי, ויכול להתבסס על גרסאות כיסוי שיש בהן יצירתיות ופרשנות אישית לחומר קיים. או שילוב בין שתי האפשרויות. 
המופע צריך לשקף נרטיב אחיד ו/או קונספטואלי.
רצוי ששני המופעים יציגו צדדים שונים בעולמו המוזיקלי של התלמיד. 
תוכן המופעים יבנה בליוויו של המורה היחידני ובאישורו. 
תלמיד שירצה להגיש פרויקט מוקלט במקום מופע, יעשה זאת באישור ראש המסלול בכפוף לאישור המורה היחידני . 
עד שבועיים לפני מועד המופע יציג התלמיד את מתווה המופע, בפני וועדה, בשילוב הקלטות ו/או פרטיטורות של התוכן שיעלה על הבמה ברסיטל עצמו. 

במקצוע ראשי: נגינה קלאסית

  • 2 רסיטלים מלאים (כשעה וחצי כ"א).
  • עבודה בעלת אופי מחקרי של הוצאה-לאור מוגהת ומוערת של יצירה קאמרית המנוגנת ברסיטל, בתוספת לתיאור תהליך בניית האינטרפרטציה ותהליך העבודה על מימושה.

 

במקצוע ראשי: זמרה קלאסית

  • 2 רסיטלים מלאים (כשעה כ"א).
  • עבודת הוצאה-לאור מוגהת ומוערת של יצירה קאמרית המבוצעת ברסיטל, בתוספת לתיאור תהליך בניית האינטרפרטציה ותהליך העבודה על מימושה.

 

שתף: