גלעד הראל

גלעד הראל

גלעד הראל

תחומי הוראה: 

פעילותו המוסיקלית של הקלרניתן גלעד הראל עשירה ומגוונת – ממוסיקה קלאסית דרך מוסיקה מודרנית, אילתור חפשי, כליזמר, סלסה ופופ.

גלעד הראל מופיע ברסיטלים וכסולן באירופה ובישראל. הופיע לאחרונה כסולן עם הז'נבה קאמרטה, התזמורת הסימפונית של ריצ'מונד בארה"ב, עם התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור בניצוחו של פרדריק שזלאן, ניגן תכנית שלימה כסולן עם התזמורת הקאמרית של ז'נבה בניצוחו של דויד גרילסאמר, הופיע בפסטיבל הבינלאומי לאמנויות בטאיפיי (טאיוואן) עם נגן המנדולינה אבי אביטל, עבד בארה"ב עם זמרת הפופ נטלי מרצ'נט; הופיע בפסטיבל לתרבות יהודית בקרקוב, פולין, עם השישייה של רוברטו רודריגז – הרכב המשלב מוסיקה קובנית עם כליזמר.

שיתף פעולה עם מלחינים כגון אליוט קארטר, סאלבטורה שיירינו, ג'ון זורן, טריסטאן מוראיי, טניה ליאון ועוד. כמו כן, כיהן כקלרניטן הראשי של ה"מנהטן סינפונייטה" אתם הופיע גם כסולן; הופיע כאמן אורח עם ה –Chamber Music Society of Lincoln Center; כיהן כמנהל האמנותי של Fountain Chamber Music Society, וכיועץ אמנותי וקלרניתן ב"סואדמה" – הרכבו של דויד גריילסאמר.

גלעד הראל חזר לפני ארבע שנים לחיות בישראל לאחר העדרות ממושכת. כאן הוא חבר באנסמבל "מיתר".

מלבד פעילותו הקונצרטית, גלעד הראל מנהל את ה"מרכז למוסיקה חדשה" בקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה, תל-אביב; מלמד קלרינט וסדנאות ביצוע מוסיקה עכשווית בביה"ס למוסיקה ע"ש בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל-אביב ובאקדמיה למוסיקה ומחול בירושלים. גלעד הוזמן לפתוח את הקתדרה למוסיקת כליזמר בחוג הרב תחומי באקדמיה בירושלים.

גלעד הראל בוגר ביה"ס ג'וליארד בניו-יורק, הקונסרבטואר הלאומי בפריז והקונסרבטוריון הישראלי למוסיקה תל אביב.