מופע אימפרוביזציה וג'אם פתוח - החוג לתנועה‎

מופע אימפרוביזציה וג'אם פתוח - החוג לתנועה‎
יום שני, 3 דצמבר 2012, 22:00
הוסף ללוח שנה
אולם המחול החדש
בהשתתפות: 

אורחים: מיקי שחרור ונעם כרמלי

מיכאל שחרור
מיכאל שחרור עוסק באמנויות גוף ותנועה כ-23 שנה.  ההתמחות העיקרית שלו היא BMC®)Body-Mind Centering®). הוסמך עלי ידי ה- The school for Body-Mind Centering® במסצ'וסטס ב-2002. מלמד בעיקר BMC ו"תרגילי עמידה", פיתוח עצמי, שהוא סינתזה ביןBMC  וצ'י קונג. מיכאל גם מלמד אימפרוביזציה וקונטקט אימפרוביזציה ומטפל ב BMCובשיאצו. השנה פתחו מיכאל ונעם כרמלי את "התכנית ללימודי תנועה ואימפרוביזציה" בסטודיו שלהם בקיבוץ עין שמר.
בשש השנים שחי בבולדר קולורדו היה חבר בקבוצת ה-Tumble Bones, שעסקה בחקירה ובמופע של קונטקט אימפרוביזציה. כמו כן, היה שותף בקבוצת האימפרוביזציה “The Scent of Now” של מורתו, Barbara Dilly.

נעם כרמלי 
רוקד, מטפל, מלמד ומנהל. מתרגל קונטאקט, אימפרוביזציה, איקידו, גאגא ושיטת אילן לב. השיעורים שלו הם שילוב ייחודי של אלמנטים משפות תנועה אלו.
במהלך השנים רכש  ניסיון בהדרכה, הוראה וניהול של קבוצות ופרויקטים מגוונים. למד אדריכלות בארץ ובאמסטרדם, וריקוד בלונדון ובארץ. מאז חזרתו לארץ ב  2003משלב נעם בין עולם התנועה לעולם האדריכלות. הוא הקים את קבוצת "אוקטט" ורקד בקבוצות "Echo Echo Dance TheatreCompany" בצפון אירלנד, ובקבוצת "C.I.C.O" שביפן, איתן הופיע בהופעות מבוססות אימפרוביזציה.
בשנים האחרונות נעם מלמד באופן קבוע בארץ ובעולם במסגרות מקצועיות (להקות ובתי ספר לרקדנים) וכן שיעורים וסדנאות לקהל הרחב. בנוסף, נעם הוא מנכ"ל עמותת הקונטקט ומנהל פסטיבל הקונטאקט בישראל, מנהל את הקורס למטפלים בשיטת אילן לב, וכן פעיל בתחומי התנועה החוקרת, שילוב אמנויות ומעורבות חברתית.

בתכנית: 

מופע אימפרוביזציה וג'אם פתוח