ד"ר אילן לוין

ד"ר אילן לוין

ד"ר אילן לוין

תחומי הוראה: 

ד''ר אילן לוין, פסנתרן.
הופיע ברסיטלים, בקונצרטים קאמריים ובהקלטות לתחנות רדיו בישראל, בהולנד, בהונגריה, באיטליה ובארה''ב.

את לימודיו לתואר שני ושלישי השלים בבית הספר למוסיקה איסטמן ברוצ'סטר שבמדינת ניו-יורק, שם למד תחת הדרכתה של הפסנתרנית רבקה פניז (Rebecca Penneys) וזכה למענקי הוראה במקצועות הפסנתר והתאוריה. בארץ היה תלמידן של חנה שלגי ופנינה זלצמן ז''ל. זכה בפרס תחרות האקדמיה ע''ש רובין בתל אביב לשנת 1993 וכן בפרסים בתחרות הפסנתר הבינלאומית של פסטיבל המוסיקה צ'אטאוקואה (Chautauqua)  שבמדינת ניו-יורק בשנים 1998 ו - 2001. כמו כן, בשנת 2002 זכה שם בפרס בתחרות הקונצ'רטים  SAI.

בשנות שהותו בארה''ב השתלב אילן היטב בחייה המוסיקליים התוססים של העיר רוצ'סטר בה למד. הוא יסד סדרת קונצרטים מצליחה באחד מבתיה ההיסטוריים של העיר (Hervey Ely House) שם הופיע עם כמה מבחירי המוסיקאים הפועלים בה, ביניהם הוויולן ג'ורג' טיילור, הכנרת לין בלייקסלי-קלאו, הפסנתרנית רבקה פניז, זמרת המצו-סופראן קת'רין קאודריק, וזמר הטנור רוברט סוונסון. כמו כן הופיע ברסיטלים במדינות רבות, בינהם ניו-יורק, ויסקונסין, אלבמה, יוטה, פלורידה, טקסס ופנסילבניה. עם חזרתו ארצה, הופיע בסדרות הקונצרטים באוניברסיטה המורמונית, באוניברסיטה הפתוחה ברעננה, בעין השופט ובפסטיבל המוסיקה "מאסטרו" בעין הוד.

כיהן כמרצה באוניברסיטת באקנל ובמכללת אליזבת'טאון במדינת פנסילבניה שבארה''ב שם לימד פסנתר ומקצועות התאוריה וכיום נמנה על הסגל האקדמי של האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים.