עשייה מוסיקלית פעילה, ניהול מחקר עצמאי, שותפות מלאה בקהילה לומדת, חשיפה למגוון של דעות ורעיונות !
סמינרים מתקדמים וקורסים מיוחדים בחינוך מוסיקלי
כדוגמת:זרמים עכשוויים וחידושים בחינוך המוסיקלי, חינוך מוסיקלי לנוער בסיכון, מחקר עדכני במוסיקה לגיל הרך, סוגיות בתראפיה במוסיקה, קורס מתקדם בבניית תכניות לימודים ועוד.
ובנוסף - אפשרויות לקורסי- בחירה מתוך רשימה גדולה של קורסים מתקדמים כדוגמת אנליזה במוסיקה, תולדות המוסיקה, אסתטיקה, תולדות האמנות, מבנים וצורות באמנויות, קוגניציה: המוח והאמנויות, מתודולוגיה של המחקר ועוד.
ייחודי!!! שיעור נגינה יחידני (חצי- שעה שבועית לאורך שנתיים!) בכלי-נגינה (לבחירתכם, כולל אפשרות בחירה בניצוח או קומפוזיציה) עם מיטב המורים בארץ-מרצי הפקולטה לאמנויות הביצוע של האקדמיה!
מחקר: לאחר חשיפה מעמיקה לסוגיות בחינוך המוסיקלי, הסטודנט יונחה לניסוח שאלת-חקר בעלת משמעות בעיניו, ובעקבות הצגתה – עריכת מחקר עליה.
הנה דוגמאות למבחר נושאי-מחקר של בעלי-תואר המוסמך או סטודנטים כיום:
· תוכנית לימודים למורים למוסיקה בחטיבות הביניים בנושא ראשית הרוק הישראלי
· יכולת זיהוי והזדהות רגשית לרבעי-טון בקרב ילדים ערבים ישראליים.
· "הצליל הכפול" – מוסיקאי וצייר :שניים שהם אחד או שניים באחד.
· השפעת שילוב פעילויות יצירתיות בשיעורי חליל על מיומנויות מוסיקליות של תלמידים.
· "לגעת במוזיקה, לגעת במורים" – השפעת תכנית "לגעת במוזיקה" על מורי המוסיקה בירושלים ובצפון
· מה הם המתודות ללימוד "המקאמאת" הערביים הבסיסיים לתלמידים מכיתה ד' עד כיתה ו' בבתי ספר מן המגזר הערבי?
· Guiding Students Towards a Personal Voice in Jazz Improvisation.
· The Psychiatric Choir: the Therapeutic Benefits of Choral Singing.
· Exchange Between Cultures:Musical Pedagogical Issues.
(increasing mutual Learning, respect, and self-esteem through music workshop).