כיתת אמן בכלי נקישה עם חן צימבליסטה

כיתת אמן בכלי נקישה עם חן צימבליסטה
יום שני, 16 מרץ 2015, 16:00
הוסף ללוח שנה
בניין האקדמיה, אולם 231
בהשתתפות: 

חן צימבליסטה - מנצח ואמן כלי הקשה.

חן צימבליסטה מפגיש את הקהל עם מוסיקה קלאסית איכותית לצד מוסיקת עולם, רוק ופופ. בניהולו המוסיקלי ונגינתו הסוחפת של חן, נרקמים שיתופי פעולה מפתיעים, המרחיבים את גבולות "הקונצרט" כפי שאנו מכירים אותו.
חן הוא בוגר האקדמיה למוסיקה ע"ש רובין באוניברסיטת תל-אביב. חן החל את לימודיו אצל מר אלון בור, בתיכון לאמניות ע"ש תלמה ילין והמשיך אצל פרופ' מוריס לנג בביה"ס הגבוה למוסיקה בברוקלין, פרופ' בנט ליילוף באקדמיה המלכותית בקופנהגן וניצוח אצל דר‘ יבגני צירלין באקדמיה בירושלים.
חן משמש כמנהל אומנותי ומנצח בקונצרטים עם התזמורת הסימפונית ירושלים, הסינפונייטה באר שבע, סימפונט רעננה ופסטיבלים שונים. צימבליסטה מופיע כסולן עם התזמורות וההרכבים המובילים בארץ לרבות הפילהרמונית הישראלית והרביעייה הישראלית, כמו גם בקונצרטים ובפסטיבלים מגוונים בעולם. 

צימבליסטה זכה בפרסים רבים, בהם ה-IMA (the Independent Music Awards)  להקלטה אינסטרומנטלית (2013); פרס הרדיו בעבור ביצוע יצירתו של נועם שריף "מרקם לחן"; הפרס היוקרתי ע"ש פרנסואה שפירא; "פרס האמן הקלאסי" בתחרות בינלאומית למוסיקת עולם יהודית באמסטרדם.
מלחינים רבים הלחינו יצירות במיוחד עבורו; ביניהם נועם שריף, שלמה גרוניך, בני נגרי, יבגני לויטאס, ווגנר טיסו (ברזיל), מרק האגרטי (ארה"ב) ואחרים.

בתכנית: 

בכיתת האמן הקהל מוזמן לקחת חלק בנגינה, שיחה והאזנה:
* בקטעים מתוך מופע הסולו החדש של חן
* ביצוע מוסיקלי - מבנה מוסיקלי
* שיחה ודיון
* נוכחות בימתית - קשר עם קהל - הופעה אישית
תלמידים בכל הכלים מוזמנים לקחת חלק ולנגן דוגמאות קצרות אותן ננתח מוסיקלית/אמנותית בזמן הסדנא